domenica 4 novembre 2007

PRE BELINE: PILLOLE DI SAGGEZZA_6

Le sicurezze sono ormai affidate agli oroscopi
e le qualità ai test sulla intelligenza. La salute è in gran parte in
mano ad un caso innocente ed irresponsabile. Se però ti affidi ai
principi, quelli sani, quelli di una volta, forse riesci a sopportare.
Chissà?

Ce sens àjal fâ batais acanidis e teorichis su la genetiche, su
la clonazion, sui preservatîfs, su l’omosessualitât, se si siere un
voli su la vuere, il marcjât des armis, l’incuinament, la produzion
disordenade e incontrolade? Si puedial difendi la vite te panze de mari e lasâle cence difesis cuant che e à vude la disgrazie di saltâ fû?

(Pre Toni Beline)

La chiesa spesso ha indotto i suoi fedeli a non “valorizzare” ciò che è umano. Soprattutto ha esagerato nel esaltare tutto ciò che impediva una sana crescita della sessualità. E’ significativo che la maggior parte dei santi e delle sante siano stati scelti fra quanti avevano fatto voto di castità.

Il misteri de incjarnazion nus dîs che Crist si è fat om e al à cjapât su di sé perfezionantlu, dut ce ch’al è di uman. Poben la glesie catoliche, soredut de ete de clericalizazion in ca (dibot di simpri) e presente come modei al popul cristian, parcè che tâi a son i sants, chei che in te lôr vite si son incjarnâts di mancul o adiriture disincjarnâts. No che no vedin lavorât a pro de umanitât o che si
sedin ducj straneâts in tune solitudine mistiche, ma la lôr vite e je stade il contrari de incjarnazion, pal fat che àn rinunciât a un doprâ e gjoldi coret e sant e salutâr de cjarnalitât e sessualitât.

(Pre Toni Beline)

2 commenti:

Unknown ha detto...

No doprarai il Beline par disi la mê ma o sai che l'omp, a pene ch'al tache a movisi al cîr di saltâ fûr e a pene ch'al é di fûr al spint dute le vite par cirî di tornâ dentri:-)

fabio da genova ha detto...

no comment