sabato 2 giugno 2007

OLME CANCELADE

Pre Toni la scrit tantis "olmis", ma la “Vite Catoliche” no simpri i à dât il “ nulla osta” par stampalis, come in chest câs.


Trascrivo di seguito alcuni brani di una “Traccia” che è stata censurata e che non leggerete più sul settimanale cattolico.
Chi volesse saperne di più ci interpelli.


E cussì, dopo sedis agns di presidence de Conference dai vescui (CEI), il gard. Camillo Ruini al à lassade la sô cjarie…
Un servidôr convint e fedêl, che al merte rispiet ancje se no simpri si condividin lis ideis e la strategjie. Che no je, graciant Idiu, une cuistion dogmatiche….
Lassant a altris di studiâ plui a font Ruini e il so timp, o volarès fermâmi su lis ultimis esternazions di “don Camillo”, fatis tun incuintri su “La reson, lis siencis e l’avignî de umanitât”, juste la vee de sô gjubilazion. Une sorte di testament. “Se nô cristians si rassegnìn a jessi une subculture, intun mont ch’al cjale dai cops in jù, nuie nol podarà salvânus. Dome un intervent de Provedence…E je vere che la contestazion cuintri de glesie e cres. Ma al è miei jessi contestâts che jessi inrilevants. Catolics, sveaitsi”. L’intervent dal gardenâl al è naturalmentri plui articolât, ma chest al è il struc, ripuartât e comentât in lunc e in larc. L’impression che mi à dât e je chê di un om deludût, preocupât, malcontent. No lu ai sintût come il cumiât une persone plene di sperance, di un om content di sé, ma come il lament incorât e rassegnât di un che si sint a puest cu la sô cussience ma che al scuen tirâ un belanç pôc esaltant…. Etc.etc.

(setemane dal 13.03.07)

3 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Mandi Marino, e je une vergogne ce che la Vita Cattolica e à fat a pre Toni. Sedi tal censurâlu di vîf sedi tal censurâlu di muart.

Marino ha detto...

Ce che tu disis al è masse vêr. Apene ca rivi a mettarai sul sito la diffide che mi à mandât un editôr di pre Toni di no diffondi l'ultim libri par vie cal sares ofensif de so reputazion editoriâl.
Robis di ridi, ma ca ti fasin spindi dibant.
Marino

patrizia ha detto...

o ai apene scuviaart toni e chist blog su di lui
ma o sares ancje jo interesade
a chist cas.
p.s. par me, pre toni e jè une scuviarte recente, ma veramentri biele,
magari can fosin ancjemò tantis di cjocis cume le sò.
mandi
patrizia